čtvrtek 20. dubna 2017

Šedá a růžová

Další krásná inspirace,kterou nafotila ANNY DMITRIEVA začíná budoárem.
Poté co si nevěsta oblékne svatební šaty dočká se ženicha.








































Foto: ANNY DMITRIEVA/makeup a účes:SVETA SOKOLOVA/model:AREENII SAVITCKII/květiny:BLOOM MINISTRY/modelka:KRISTINA KATKOVA/plán a koncept:LOLA ALALYKINA/dekorace:BONRENOM/boty:WEDDING SHOES/keramika:GINGER CERAMICS/pánský oblek:PATRIK MAN SHOP/pozvánky:MA CALLIGRAPHY FROM NIKOLIETTA CALLIGRAPHY/šaty:SASHA GREBNEVA/budoár:ANYUTA VORONKOVA


2 komentáře:

  1. Krásné fotky. Šaty jsou také pěkné, ale jako svatební mi moc nepřipadají. Já jsem si vybrala klasické bílé šaty se závojem a vlečkou. Svatební šaty jsem si vybrala hned. Navštívila jsem jenom tento svatební salón https://www.pujcovna-renata.cz/svatebni-salon/ , kde mi padly jedny šaty do oka na první pohled.

    OdpovědětVymazat
  2. Oni někdy fotografové vyberou šaty,které na svatbu moc nejsou,ale jim se hodí k celkovému obrazu inspirace.To je dobře,že jste si vybrala šaty co vám padly do oka na první pohled,ten je totiž nejlepší.Jarka

    OdpovědětVymazat