středa 18. dubna 2018

Unikátní květinový svět květinářů TABEA MARIA-LISA

Pojďme se dnes podívat na neuvěřitelnou krásu květin,kterou dokáže ještě více zvýraznit svatební květinová designérka TABEA MARIA-LISA a její kolektiv.
Přečtěte si část rozhovoru s ní a hlavně se podívejte na obrázky její práce,jsou úžasné.


ROČ PROJEKTUJE A REALIZUJTE FLORISTIKU A DEKORAČNÍ KONCEPCE JEN PRO SVATBY?

Věřím ve frázi "květiny říkají více než tisíc slov". Cítím, že je to neuvěřitelná výsada a jsem nesmírně vděčná, že dělám to, co se mi v životě nejvíce líbilo, a aby lidé byli šťastní. Takže pro mě je to jeden z nejkrásnějších okamžiků svatebního dne nevěsty, aby předal vlastní svatební kytici.

Myslím, že život má co nabídnout - najít a nalézt to a přenést ho na lidi je moje vášeň. Elsie de Wolfe, kterého jsem velice obdivovala, jednou řekl: "Chci udělat vše kolem sebe krásné - to je to, co chci dosáhnout" - to je to, o co se snažím.

Být květinovým návrhářem pro svatby mi dává místo, abych byla úplně sama - svým dokonalým nedokonalým způsobem - a příležitost slyšet lásku bez slov. Můj prvek proto může být květina - ale mé nástroje jsou ruce a srdce.






















Žádné komentáře:

Okomentovat